środa, 27 lutego 2013

Nieżona

Historia znajomości Joanny i moja była inna niż sądzisz.
W sumie powinienem napisać historia Chustki i Niemęża, bo przecież nas nie znasz.
Cokolwiek wiesz z bloga lub od wspólnych znajomych, cokolwiek usłyszałeś, nie masz pojęcia co się naprawdę wydarzyło. Blog, to jedynie wierzchołek góry lodowej. Te trzy lata, to czas nieoczekiwanego piękna, zaskakującej niesprawiedliwości i dobra, o którym nawet nie marzyłem. To opowieść niemal filmowa. Niemal... Nieoczekiwane zwroty akcji przeplatają się z chwilami zadumy, a na tle walki z chorobą rodzi się miłość. I te trzy śmierci.
Te osoby, które poznały naszą historię, uważają że ona musi zostać opowiedziana.
Dobrze, spróbuję.


16 komentarzy:

  1. Witaj Niemężu, poznałam Was wirtualnie niedawno. Przeczytałam całego bloga Chustki od początku. Cały czas miałam nadzieję, że to będzie jak w jakimś filmie, że jeszcze nie jest przesądzone, że jednak wygracie, czarowałam w myślach, zaklinałam, mimo że znałam już zakończenie Waszej historii. A może to dopiero początek? Nie ma takich słów, które będą tu pasować, ale chciałabym, żebyś wiedział, że myślę o Was- o Tobie, Joannie i Jaśku. Dziękuję, że kontynuujesz To, co zaczęła ta piękna, silna i tak pozytywnie zakręcona Dziewczyna. Trzymaj się, na pohybel wszystkim przeciwnościom! Pozdrawiam, Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to znaczy, że będzie jeszcze jedna książka?

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry.
    czekam na opowieść.
    Ty też myślisz, że pisanie to druga odsłona życia, ta w której można naciągnąć prawdę, wyjaśnić kłamstwo? Albo zostawić wszystko tak jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze zTwojej decyzji. Czekalam na Twoj blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Probowalam tu wejsc pare godzin wczesiej ale wyszlo mi, ze wsteo tylko dla zaproszonych. Czy nastepnym razem moge sie zaliczac do grona zaproszonych do czytania tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Pani Renato
    to były kłopoty techniczne
    blog jest otwarty.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj...wybacz bezpośredniość...ogromnie się cieszę...Chustkę czytałam 3 razy, cieszę się z wydania książki będzie zawsze ze mną...do kompletu + Nieżonę, jak tylko się ukaże...

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj...wybacz bezpośredniość...ogromnie się cieszę...Chustkę czytałam 3 razy, cieszę się z wydania książki będzie zawsze ze mną...do kompletu + Nieżonę, jak tylko się ukaże...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 8 marca w najlepszych księgarniach
      w sieci
      dzięki wydawnictwu Znak

      Usuń
    2. Panie Piotrze , 8 marca? Nigdzie jej nie mogę znaleźć

      Usuń
  10. Piotrze, pozwolisz na taką poufałość mimo, że się nie znamy, ogromnie się cieszę, że tworzysz właśnie To miejsce w sieci.
    Na blog Twojej wspaniałej żony trafiłam już po jej odejściu. Historia tam opowiedziana poruszyła mnie do głębi. Teksty Joanny otworzyły mi oczy na wiele, wiele spraw. Zaczęłam dostrzegać to co istotne.
    Przeczytałam też wszystko co znalazłam a co było Twojego autorstwa. A ponieważ były to mądre słowa i myśli więc cieszę się ogromnie, że mogę zajrzeć teraz Tu i śledzić historie przez Ciebie opowiadaną.
    Pozdrawiam i mocno kibicuję.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Od 8 maja w najlepszych księgarniach
    [przepraszam wcześniejszą pomyłkę]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wyglądać publikacji.
      Dużo siły życzę:)

      Usuń
  12. 15 kwietnia bedzie w sprzedaży wysyłkowej, wrzućcie w google chustka książka

    OdpowiedzUsuń